Doprava a platba

Jakou zvolit dopravu a platbu?

Na této stránce naleznete ucelený a podrobný soupis všechn druhů doprav a plateb na eshopu s kosmetikou Institut Esthederm. Naši pracovníci jsou Vám k dispozici každý pracovní den, po domluvě i mimo pracovní den i hodinu. Věříme, že si nakupování na našem eshopu kosmetika-esthederm.cz oblíbíte a zůstane věrni Institut Esthederm tak jako mi.

Z vlastní zkušenosti Vám rádi doporučíme dopravu kurýrem DPD, který přijede až k Vám před dveře. Všechny platební transakce jsou 100% bezpečné a pokud nechcete vyčkávat na připsání financí ve prospěch účtu společnosti, zaplaťe kartou nebo dobírkou až na místě kurýrovi.

Způsoby doručení objednávky

  • osobní odběr je možný v Ostravě po předchozí domluvě.
  • uhradit objednávku na osobní odběr můžete v hotovosti na místě, bankovním převodem a platební kartou při objednání prostřednictvím internetu.
  • pro produkt objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k osobnímu odběru na email, případně telefon.
  • doprava zdarma
  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti DPD
  • zboží bude doručeno do druhého pracovního dne
  • ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
  • při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • zásilku můžete sledovat na adrese: www.dpd.cz v na hlavní stránce najdete pole „sledujte svoji zásilku“ kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete „Sledovat“
  • prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.
  • pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás neprodleně na telefonu.
  • balíček si můžete nechat doručit také v sobotu nebo ve večerních hodinách
  • doprava zdarma
  • Speciální typ dopravy. Zásílka bude doručena ve večerních hodinách mezi 18-21 hodinou
  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti DPD
  • zboží bude doručeno do druhého pracovního dne
  • ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
  • při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • zásilku můžete sledovat na adrese: www.dpd.cz v na hlavní stránce najdete pole „sledujte svoji zásilku“ kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a kliknete „Sledovat“
  • prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.
  • pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás neprodleně na telefonu
  • večerní doručení si sami nastavíte přímo na stránce http://dorucujemeradost.dpd.cz, až po převzetí balíčku přepravcem
  • dopravné je paušálně nastaveno na 35 Kč
  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík
  • zboží je běžně doručováno do 4 pracovních dnů od objednání
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty zde
  • v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, prostřednictvím GoPay nebo kartou
  • prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
    Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
    Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
  • zdarma
  • objednané produkty jsou dopraveny na vybrané výdejní místo sítě Zásilkovna
  • zboží bývá doručeno zpravidla do druhého pracovního dne
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace o odeslání a bude vám zasláno číslo zásilky. Kde se vaše zásilka nachází, si pak můžete ověřit online zde
  • po doručení na výdejní místo budete informování SMS a emailem o možnosti vyzvednutí. Bude vám zasláno heslo pro vyzvednutí.
  • zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů

Způsoby platby

Nejpoužívanejší způsob platby. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi DPD), na poště nebo v pobočce zásilkovny.

V případě osobního odběru vyčkejte prosím na potvrzení emailem nebo sms zprávou.

Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet  vedený u Komerční banky. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.
Číslo účtu je: 107-7082690237/0100

Velmi pohodlný způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu GoPay, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den. Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou společnosti GoPay.